2010-09-21

周年纪念

来源

《The Way I Am  // 這樣的我》

 

If you were falling, then I would catch you
You need a light, I'd find a match
你若跌倒,我接住你
你若需要光,我有火柴

Cuz I love the way you say good morning
And you take me the way I am
因為我,好喜歡你對我說早安的調調
因為你  就是接受了這樣子的我 

If you are chilly, here take my sweater
Your head is aching, I'll make it better
你若冷,拿我的毛衣穿
你若頭疼,我來幫你止痛

Cuz I love the way you call me baby
And you take me the way I am
因為我,好喜歡你叫我寶貝的調調
因為你  就是接受了這樣子的我 

I'd buy you Rogaine when you start losing all your hair
Sew on patches to all you tear
開始掉頭髮了嗎,幫你買生髮水試試看
傷心的哭了嗎,我會縫補你的心

Cuz I love you more than I could ever promise
And you take me the way I am
因為我,從來沒有這麼愛過的愛著你阿
因為你  就是接受了這樣子的我阿

You take me the way I am
You take me the way I am
你就是愛上了這樣子的我阿
你就是愛上了這樣子的我阿

没有评论:

发表评论

......